lördag 23 februari 2008

Våren är här


Ladies and gents.. Äntligen får svenska folket säga att det är vår!.. f.o.m. igår är vi officiellt tacksamma deltagare av Våren-08. Har varit nere och promenerat lite på stan idag.. Hittade en riktigt fin jacka som jag tror att jag ska behålla.. 595:- på Indiska. Som hittat! ..dessutom hade dom en vår-kampanj just nu, där man fick ett presentkort á 100:- om man köpte en jacka.. :) jejj!.. We löööve the spring! :) Here it is: -->

Annars är allt lugnt.. Köpte I.d. Bare Minerals smink (Foundation, fixerings puder, rouge + borste) häromdagen.. Rena rånet.. 1500 spänn fattigare blev jag utav det kära kalaset.. men men.. har velat köpa det länge.. och förhoppningsvis kommer jag så småningom känna att det vart värt varenda krona.. lite skeptisk till rougen än så länge dock.. Har verkligen älskat min tidigare Isadora som jag troget hållit fast vid sen jag var..hömm??.. 17.. så självklart är det inte lätt för ett litet rouge att kliva in och försöka fightas om första platsen efter en sådan lång och trogen vänskap.. :)

På måndag ska jag hem till Tjörn... Jejj!!.. Kommer på kvällen vid 22 och sen bär det tillbaka till Stockholm igen kvällen därpå.. Så på tisdagen blir det klippning+färgning, ansiktsbehandling och tandläkarbesök.. och sen middag på Låka! Längtar!!.. om inte annat ska det bli helt sjukt skönt att få klippa sig.. och förhoppningsvis kunna återställa detta orange/röd/bruna burr till något som någelunda likar en vanlig blond frilla.. :) Ska träffa Emma också.. vilket jag inte gjort på 3 månader... Så kort och gott - Ser helt enkelt fram emot att få komma hem en sväng..!

Är något knas med denna sida.. ville egentligen visa en ur söt klänning jag hittade när jag satt och surfade runt på nätet igår.. men det vill inte fungera att lägga upp bilder plötsligt.. wicked!.. shit motherfucker, fuck shit.. hur som helst är den hur fin som helst.. lite inspiartion inför vad som kanske kommer att bli nästa års (?) stundande bröllop.. ;) oo.. nu funkar det.. jejj!!.. Nå? Vacker eller hur? Lite måste man ju få drömma..

Nu kommer Totte snart hem.. Skulle egentligen träffat Mickan ikväll.. men hon fick hoppa in och jobba i sista stund.. så ikväll blir det jag och Totte alena.. :) tsss.. Mys!.. tror att jag ska föreslå en liten middag ute och sen lite fika på Coffeehouse by George.. Sweet sweet sweet! Tror inte att det kommer att krävas allt för mycket övertalning för att få igenom detta förslag.. Fast innan något annat.. krävs det en stooor dos utav some sweet lööövemaking.. ;)

Nu ska jag mysa till det lite här hemma.. Drilljarders tända ljus och heta underkläder har väl aldrig skadat en karl??

Over and out! / Madde

1 kommentar:

BLOGG DE CAMILLUS sa...

See you tomorrow, sistah! =)