söndag 17 februari 2008

Bedtime

Trött! Vart en lugn dag..nästan för lugn.. men undantag för den hektiska morgonen.. Upp kl. 9:00. Längst upp på schemat; Solning. Nummer två; Träning.. Plats nr tre; Shoppa loss godsaker på ICA.. Hemma igen vid 11:30.. Slutkörd!.. Sen har jag & Totte haft en gotte dag.. Ätit godis.. ruskigt god "pasta-a-la-Madde"-middag.. sett 2 filmer.. (2 dagar i Paris + SAW 4) Båda var så där.. Paris filmen var rätt bra.. lite annorlunda.. men kul!.. Saw hade jag höga förväntningar på.. (ÄLSKADE 1:an.. gillade 2:an.. tyckte om 3:an..) 4:an var rå.. som förväntat.. men det där grymma slutet där allt vävs ihop så äkta "Saw-style"-tjusigt kom aldrig.. nä.. det var lite av en besvikelse.. Mest onödigt mycket blod..men inte fullt så mycket tanke bakom filmen som jag hade önskat för att den skulle falla under kategorin "Maddes-top-10-rullar". men men..

Imorn är det tillbaka till jobbet igen.. Glad att jag slapp åka tillbaka till Västerås för att supporta inventeringen.. har redan stått ut med 2 x 36 timmars inventeringar under Göteborgstiden.. så det sista jag ville var att vara involverad i ytterligare en.. Folk brukar prata om att inventeringar är jobbiga.. men då har dom aldrig inventerat på Media Markt - The german way so to speak! 43.000 olika artiklar, som alla skall räknas för hand av 120 st omotiverade Media Markt:are, alla sysselsatta mer eller mindre non-stop från kl. 8,00 dag ett till kl. 02.00 dag 2.. Låt mig säga som så här.. IT SUCKS!.. men men.. slipper Väster(tråk) gör jag.. o glader är jag för det!..

Nighty Nighty!... Hugs!

Inga kommentarer: