söndag 3 februari 2008

Kvinnligt tänkande...

Isn´t it lööövely! :) Precis kommit hem från min tidigare utlovade solning.. Riktigt, riktigt nice.. 4 blänkade 10:or och 20 minuter senare är jag fit for fight igen.. På vägen hem kikade jag in på Åhlens.. och till min glädje hittade jag en riktigt tjusig väska..inhandlade ju en igår när jag var nere och hysteriskt och slaviskt hängde på stan efter att ha bestämt mig för att "jag ska ta-mig-f*n hitta nåt" :) 599 kronor fattigare var jag påväg hem med en ny Esprit väska.. Så döm av min förvåning när jag idag osminkad, röd och med solariedoften hängades i hälarna hittade en superfin för 199 kr, som jag självklart slängde mig över och som nu hänger här hemma..

Summan av kardemumman = Kvinnlig logik!..

--> lämnar jag då tillbaka den andra har jag ju plötsligt tjänat HELA 400:- (pengar jag planerar sätta sprätt på redan imorgon efter jobbet.. en välbehövd outfit för den kommande födelsedagen kanske..?)

Fasen va bra vi tjejer är..tjänar pengar som aldrig förr.. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är helt underbar Madde:) Jag älskar när man kan tjäna pengar på shopping!