torsdag 14 februari 2008

I ett soligt Väster(tråk)..

Aj aj aj.. Vad jag varit illa dålig på detta bloggande det senaste.. Sorry.. Går inte att få några trogna läsare om man håller på så här.. Förbättring är på G!

Är just nu i Västerås.. eller Väster-tråk som jag har kommit att kalla det.. Är här på utbildning för fakturakontrollen..dock är det inte mycket nytt som smugit sig in i Fröken Larsson redan smockfulla kunskapsbubbla.. känns trist.. lägger man en hel vecka här vill man ju gärna komma hem med något annat än en rejäl träningsverk.. (Plågade mig på ett schaskigt väster(tråk) gym i tisdags.. Ps..jag kan inte gå!!)

Vi kör hem vid 16 snåret imorn..hyrbilen ska vara återlämnad vid 19.. så jag och Henke, my partner in crime här uppe har planerat in gott om tid för sötsliskig shopping i "Sveriges största godisbutik" som är lokaliserad perfekt in the middle of nowhere på vägen hem.. Lööövey! Är man dum i huvet om man längtar?! :)

Å.. jädrar ja. Massa underbar kärlek till Er alla på Alla hjärtans dag.. Skickade en mega nice blombukett med blomsterbud till min kära mor idag.. Fin va? --->
450:- på Interflora.. Som hittat, för att göra någon glader.. :)

Hittat lite andra tjusiga grejer som jag hoppas kunna ge mig ut i helgen och sätta klorna i.. En viss dam har ju X-antal glänsande födelsedagspengar att med gott samvete spendera..


(---- Bild #1: Jeans H&M, Bild #2: Najsiga Acne Jeans, Bild #3: I.d bare minerals, Bild #4: Jätte söt kappa från H&M Trend ----)

Hade en riktigt bra födelsedag i söndags fylld av god mat, söta pajer, himmelsk vaniljsås, trevligt sällskap och en herrans massa fina presenter.. Detta fick jag;

- Pengar + en kastrull av mor
- Pengar av svärmor och av Tottes mormor.
- En deckar-bok av syster Camilla.
- Träningstop (Niké) + En STOR påse favoritgodis av svägerska + svåger
- 500:- presentkort på SF Bio av mina underbara kollegor på Media Markt i GBG.
You´re the best, fuckers! ;)

Och sen fick jag självklart världens finaste present av min fina gosse. Han hade gjort ett egenkomponerat "Maddes må-bra kit" innehållande en riktigt snygg Peak Performance träningsbag, en FACE massageolja, en vattenflaska, en italiensk kokbok och ett presentkort á 1200:- på Selma Lagerlöfs SPA..

Love you, Babe! Det finns ingen som du!!


Nä.. nu har jag sittsår.. dags att röra på fläsket!..
Take care! Massa löööve från ett sterilt hotellrum nånstans i Väster(tråk)

Inga kommentarer: