tisdag 5 februari 2008

Vill man bli fit, får man klara sej utan pit(t)

...Ingen människa som kan ha ork att kalasa runt i mjuka sänghalmen efter sådana här svettdrypande gym-prestationer. Jösses sicken bitter träningverk jag i skrivande stund uthärdar.. Fast samtidigt är det lite skönt.. det måste ju vara bevis på att man gjort några trevande övningar rätt iaf.. :) Igår tog jag ut mig riktigt ordentligt, vilket idag känns i diverse ömma muskler jag tidigare inte trodde existerade.. vågar knappt tänka på morgondagens plågsamma smärta.. Thank you, sweet lord! ..att Totte jobbar så mycket som han gör dessa dagar.. :)

Gjorde ett tappert försök efter jobbet att lokalisera något som liknar födelsedags-party-outfit inför den stundande lördagen.. men fick gå hem tomhänt.. Traskar just nu runt i en period då jag intalat mig själv att jag fallit offer för dom 3 förfärliga F:en. Fet, Ful och Finnig.. Jag citerar Samantha Jones (Sex and the city);

Shit motherfucker fuck shit!

Blir efterlängtad hemresa till Tjörn och GBG över helgen. Ska bli riktigt härligt att komma hem och träffa alla.. Mamma, underbara bebisen, systrar.. o självklart alla mina hetingar till vänner som tillsammans kommer fylla Sandras lägenhet på lördan' när det bjuds upp till fest.. Är änna på tiden att jag super te' dä lite.. :) Ska bli riktigt roligt. Kan känna att det är dags för lite bubblande bravader!.. Hur mycket bubblande det blir får jag rapportera efter helgen, då det dessutom bär av till Västerås med jobbet.. Smaskig hotellfrulle (som det så fint heter här uppe i Fjollträsk, aka. Stockholm) i en vecka.. Yummi!

Veckans + Att jag var modig nog att gå själv till gymmet igår, och dessutom faktiskt gillade det.. :)
Veckans - Att jag kommer få fira min första födelsedag på 4 år utan Totte.. :(




Inga kommentarer: