fredag 15 februari 2008

---- home sweet home ----


Ååå.. äntligen! ..efter mycket längtande har jag tillslut landat på vår fina Dalagata.. Riktigt skönt att inkvartera i vår kompact-living lägenhet á 45 m2 igen.. Sen att helgen står och bultar på dörren gör ju inte saken sämre.. Life is fantastic!

Lämnade Västerås strax efter 16.. Har inte gjort något annat än att titta på klockan idag.. fy fasen va trist.. ska bli skönt att komma tillbaka till kontoret på Heron på måndag.. Ha nåt att göra!!

Tänkte dela med mig lite utav en av de sötaste gossarna på denna jord..
som får mig att le stort varje gång jag ser honom... o faktiskt någonstans långt in, börja längta efter en precis likadan.. :) Min 6 månader gamla systerson - Simon Domini.. -->

Saknar Totte nu.. inte träffats på "riktigt" på över en vecka.. Var inne på den stora godisbutiken idag.. shoppade loss godis för 90 spänn, så nu har vi både så det räcker och blir över.. ska ha mys pys hela helgen.. så det lär nog gå åt.. :)

Hittade en riktigt tjusig outfit på msn idag.. Kate Hudson.. svårt nice.. Lite korare ärm på blusen bara.. så hade det vart prima skinka.. köpte en liknande kjol på MQ häromdagen.. sweet! Inhandlade även en söt t-shirt med knappar i nacken, en kort kort jeans väst (allt MQ) samt en brun axelremsväska..och i möra bär det ut för ytterligare shopping..

Nu ska jag snart krypa till kojs.. en lååångtråkig vecka i Väster(tråk) har tagit ut sin rätt...

So long, so long!..
Löööve / Madde

Inga kommentarer: