söndag 3 februari 2008

Blogg oskulden..

Jajjemen.. Då vart det dags.. Madde-va?goldfish ska börja blogga.. Nervositeten inför min debut har varit mer än ångestfylld.. :) o kämpat har jag gjort.. satte mig vid datorn igår ..å först nu.. hömm.. 12 timmar senare kan jag ärligt säga att detta börjar lika nåt.. Kanske blir världens risigare bloggare.. men what da' fuck..? Slipper iaf. leva livet som blogg-oskuld.. jeje.. vi får se var katten detta leder..

..snart dags att dra på sig något som liknar kläder och springa ner på stan o köpa wax till Totte.. ska också göra mitt yttersta för att komma iväg till ett solarium.. känner att min härligt gul/grön/beiga ton inte gör någon lyckligare.. jeje.. over and out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett dundrande grattis till förlorandet av oskulden! Måste dock tillägga att ngt saknades i din profil bland de du älskar...:D Kramar/ från hon med bekräftelsebehov från ljuvliga Skara...

BLOGG DE CAMILLUS sa...

Jaha... Söstra Mi..Då får jag önska dig lycka till med bloggandet..Vi ses på söndag.. Puss Puss