lördag 1 mars 2008

Sweet morgonsexande!

Äntligen helg! Skönt.. Känner att man har gjort sig välförtjänt av en 2 dagars ledighet nu... Somnade 22.30 igår..o vaknade pigg och lagom morgonsugen kl. 8:00 imorse.. Lite gnid, smek och ömt kyssande senare bytte Totte mer än villigt ut sin 7-minuters snooze mot vad jag kallade ett "10 minuters knullande" ;) Få saker är bättre än en intensiv snabbis på morgonkvisten..

Somnade om sen "mätt och belåten" när han sprungit iväg till jobbet.. Underbar start på en annars väldigt regnig och grå dag..

Vart nere på stan idag.. min obligatoriska lördagsrunda.. Köpte ett par jätte fina Niké träningsbyxor..typ löpar-capri modell.. Really hot.. :) sen införskaffade jag mig en svart träningstopp.. en röd o vårig kort kofta från MQ.. En sminkväska + necessär från Monki.. å lite nagellack från Isadora.. så här sitter jag nu.. 1800 :- fattigare och har ångest.. haha.. försöker intala mig själv att jag är värd varenda pryl.. men men.. man är som man är..

Åker till Tyskland med jobbet på måndag.. så blir borta från måndag till fredag.. Skall vara med och testköra den nya versionen av vårt datasystem på huvudkontoret i Ingolstadt.. så det ska bli spännande.. tydligen ett maffens hus, med ca. 2000 anställda.. Herre jösses... Hoppas dom är barmhärtiga!.. jag som bara kan säga att "ja, det är bra, men osten är slut".. They better know some words in english.. :)


Igår vart det skottdagen.. Enda dagen som vi kvinnor officiellt får fria.. blev dock inget frieri från min sida.. det får allt karln min trolla fram.. Däremot blev det ett biobesök med Totte efter jobbet.. Vantage Point.. Riktigt nice!

Nu ska jag ner och provträna mina nya byxor på gymmet.. styrka och lite löparband är på schemat..

Over and out! ♥

Inga kommentarer: