söndag 9 mars 2008

Skooor

Är så galet sugen på att köpa nya skor.. Känner änna att det snart är dags att ställa undan mina svarta vinterstövlar.. Kollade lite på stan igår.. o hittade massa najsiga från Vagabond.. frågan är hur katten jag ska kunna väjla.. dock har jag iaf bestämt mig för ett par.. Dom tjusiga bruna med nitar längst ner i vänster hörn.. Me like!

Ska ner en sväng på stan med Totte snart.. så får se om jag är ett eller flera par härliga vår-dojjor :) rikare när jag kommer tillbaks..


Imorn är det "fakturakontroll dagar" på jobbet.. Va i helsicke det nu är.. (?) Ska vara på Täby Hotell hela mån, tisdag.. Ha lite utbildningar, käka lite god mat.. Tror att det är för samtliga ekonomiavdelningar från alla Sveriges varuhus.. men jag är katten inte säker.. Sen är det IT möte på ons och utvecklingssamtal på fredag.. Så veckan e fullspäckad av scheit! :)


Köpte en mumsigt god parfym på flygplatsen hem också.. Dock anar jag skumma ugglor i mossen.. Parfymen är från Escada, som jag förövrigt ÄLSKAR!.. Men jag kan nästan svära på att 3 utav deras parfymer är den samma, dock fint åtskillda med olika färgglada flaskor.. Hömm..? Something strange is going on here.. Alla ni som känner mig vet att jag tillhör dom få i världen som blivit välsignade med ett sky i helsickes bra luktsinne.. :) jeje.. what da fuck.. jag e glad över att jag hittade min favorit parfym iaf.. Ny eller gammal! Men konstigt är det allt!.. <-- Så här ser "den nya flaskan" ut iaf..

Nu ska jag gå o kladda på mig lite smink så att jag kan med att visa mig ute bland folk!..

Lots of löööve från ett blött El' Stockholmo! / Madde ♥



Inga kommentarer: