onsdag 12 mars 2008

Kontorsfreak?! Jag? Nä... ;)


My new phone! Jejj!.. Nu är mitt kontor färdigt.. äntligen slipper jag dras med min bärbara hela tiden.. Vart och galat loss i vårt "kontors-rekvisita"- skåp här på jobbet.. Sweet lord heaven!... Så nu har jag drilljarders post-its i alla möjliga färger och utföranden, tusentals pennor, 100 färggranna plastfickor och en egen svartlackad häftapparat :) allt på mitt egna fina skrivbord.. Uppdraget inför morgondagen blir att göra en tjusig bakgrund till datorn.. Kontorsfreak?! Jag? Hömm.. kanske lite!..
Fortf. på jobbet.. Time to go back.. Här kan man ju inte sitta å mygla.. :)
Löööve

2 kommentarer:

BLOGG DE CAMILLUS sa...

Nu får du baske mig se till att uppdatera bloggen lite oftare..Detta håller inte, sistah.. Hahaha! Pöss!

BLOGG DE CAMILLUS sa...

MADDIS! I WANT AN UPDATE! AT ONCE! =)